jeudi 1 août 2013

ca. 1300, France - Paris? Montpellier, Bibliothèque...



Pucelete bele et avenant, joliete, polie et pleisant, la sadete, que je desir tant, mi fait liés, jolis, envoisiés et amant: N'est en mai einsi gai roussignolet chantant, S'amerai de cuer ...





...entieremant, m'amiete, la brunete, jolietement. Bele amie, qui ma vie, en vo baillie avés tenue tant, je voz cri merci ens souspirant.





Alegiés moi, douce amie, ceste maladie, qu'amours ne m'ocie.





Je langui des maus d'amours: Mieuz aim assez, qu'il m'ocie que nul autra maus; trop est jolie la mort.



ca. 1300, France - Paris?


Montpellier, Bibliothèque Inter-Universitaire, Section Médecine


H196: Montpellier Codex


fol. 193v, 194v; 194r, 195r - motet Domino/Je languis/Pucelete


You can listen to it here.


source (Bibliothèque Interuniversitaire Médecine de Montpellier)


Lyrics in captions as transcribed here.



FULL LYRICS:


1.


Domino


2.


Je languis des maus d´amours.


Mieuz aim assez qu´il m´ocie


Que nul autre maus.


Trop est jolie la mort.


Alegiés moi, douce amie


Ceste maladie


Qu´amours ne m´ocie.


(I languish from unrequited love; better I love — I would rather die from it not being returned. Too great is the joy of death; swear to me, sweet friend, that this sickness of love will not kill me.)


3.


Pucelete bele et avenant


Joliete, polie et pleisant,


La sadete que je desir tant


Mi fait liés, jolis, envoisiés et amant.


Nést en mai einsi gai roussignolet chanttant


S´amerai de cuer entierement


M´amiete la brunete jolietement.


Beele amie qui ma vie en vo baillie aves tenue tant,


Je vos cri merci en soupirant.


(Beautiful and comely maiden, lovely, courteous and pleasing, the thing I desire so much makes me friendly, happy, companionable, and loving. It’s not just in May that the nightingale singing so gaily would make me love you with my whole heart. Beauteous friend, to whom I deliver my life so willingly; I cry unto you for mercy with my sighs)





url: http://netlex.tumblr.com/post/57046006230 by Netlex

Net-iris : le droit à information juridique

@netlexmag

Netlex FOCUS (blog par @netlex)

Freewares | Scoop.it

WPBeginner

GeekPress